Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FV

fouly

17. 9. 2009 1:50
Takové

pindání a strašení posloucháme 20 ler a co jako ? Nic !!Když jste blbí a nic

nezvládnete,tak se běžte poradit k sousedům !!

0 0
možnosti
K

kaktusak

16. 9. 2009 22:46
Vzhledem k rostoucí produktivitě práce

by 20% lidí klidně uživilo všechny ostatní - děti a mládež, důchodce, nemocné... Pravicové reformy jsou proto pouze snahou, aby někteří podnikatelé získali přístup k dalším velkým penězům, ke snadnému bezpracnému výdělku, když už není co privatizovat.

0 0
možnosti
C

ctenar1970

16. 9. 2009 12:21
nijak nelze nic delat

jen cekat soudny den...

0 0
možnosti
DB

Dana Bočková

16. 9. 2009 11:11
Paliativní péče

Zajímaly by mne konkrétně tyto otázky: Jakým konkrétním způsobem hodláte podporovat paliativní péči? Kolik hospiců plánujete postavit? Hodláte prosadit, aby pojišťovny proplácely hospicovou péči umírajícícm? Proč zde má šanci umírat pouze 1% naší populace a zbytek má smůlu? Proč dobré umírání není hrazeno pojišťovnou?

0 0
možnosti
TB

tombry

16. 9. 2009 11:07
pane náměstku

Vážený pane náměstku,já myslím,že tragédie našeho zdravotnictví je to,že to jde ode zdi ke zdi. Na jedné straně Vy a vidění ODS a na druhé straně Rath a ČSSD. Co řekne jeden,tak druhý řekne,že je všechno špatně a naopak. Snad jednou přijde někdo, kdo rozumě spojí to dobré z obou stran... Např. regulační poplatky u lékaře  ano,to je směr správný, ale na druhé straně určitě NE převedení FN na akciovky,privatizace pojišťoven atd.... 

0 0
možnosti
N

Nika.meil

16. 9. 2009 10:46
Stárnutí populace?

Nechci toto téma zlehčovat,ale stárnutí populace se nemusíme bát. Zrovínka jsem přišla z pošty v Janově. Bandy cikánských matek s ještě větší bandou svých potomků zaplavily poštu a se složenkami čekaly na své penízky. Byl to tristní pohled,ale přesvědčil mě o tom,že se o další potomstvo nemusíme bát.R^ 

0 0
možnosti
E

editi

16. 9. 2009 10:45
Nevím proč Šnajdře,

ale kdykoliv jsi otevřel ústa v kterékoliv TV, tak jsem měla dojem, že lžeš. Po čase jsem se přesvědčila o tom, že jsem nebyla doleko od pravdy. Tebe totiž při lhaní prozrazuje mimika tvého obličeje a  především tvá neprůhledná lobystická minulost. Jsi totiž horší Julínka a toho trpaslíka. Oni byli pouhými herci této scény, ty jsi byl režisérem. Špatným režisérem. Odejdi a nemař svůj čas zbytečnými výlevy okolo tvého soukromého byznysu.;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3510x
Působím jako první náměstek ministryně zdravotnictví. Vystudoval jsem Vysokou školu ekonomickou v Praze, obor finance. Jsem členem ODS. Mezi mé koníčky patří lyžování, squash, turistika a historie. V parlamentních volbách kandiduji na 3. místě kandidátky ODS ve Středočeském kraji.
Jsem spoluautorem výzvy "Nechceme Paroubka prezidentem!"